A till Ö

Har spenderat dagen med Mamma och Josse, vi har spelat kort och ätit gott: MYSIGT. Nu sitter jag och spelar betapet, mitt i natten.. ska snart gå och lägga mig. Så fort Josse kommer hem så :) 

Imorgon ska jag gå på bio, Harry Potter ska jag se. Längtar som TUSAN! Ska bli så roligt att få se den. Men känns väldigt sorgligt att det är sista filmen :( Har ju växt upp med dom här filmerna, karaktärerna och allt vad dom innehåller. Minns när jag kollade på första filmen: gick på bio med mamma, syster och en kompis. Köpte en stor godispåse och en dricka. När filmen va slut så hade jag knappt rört något av det. Jag hade suttit fastklistrad i stolen med blicken på bioduken exakt hela tiden. Jag blev så kär i filmen, i Harry Potter, i allt. 
Men filmsamlare som jag är så kommer jag skaffa mig dom senaste två också, så då kan jag kolla på alla när jag vill :) 

Sitter fortfarande och spelar. Borde dock ha slutat då det gick som bäst, men men... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0