Där står han, alldeles ensam, i mörkret

Har glömt bort min digital kamera, det bara står i hyllan och dammar... Använder ju bara system kameran nu, den är ju liksom väldigt mycket bättre :) Det känns jätte konstigt att ens hålla i digital kameran eftersom att den är så himla liten och lätt jämfört med system kameran. 

Ja menar, titta så liten och ensam den ser ut...


Ska förresten börja en fotokurs på medborgarskolan i början av April, den motsvarar och uppfyller gymnasieskolans kurs Fotografisk bidl A. Jag gick den i ettan tror jag de va på gymnasiet, men minns ingenting från den. Nu har jag ju en egen system kamera så vill lära mig alla funktioner så jag kan fota bättre :) Den kostar 1175 kr och är på 5 gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0