Inte riktigt min stil, men det blev väldigt bra

Var hos Mikaela i Fredags och såg att hon hade lösnaglar så blev sugen på att testa. Har aldrig testat det förut så va lite läskigt. Det var inte det lättaste uppdraget hon tog på sig, jag var väldigt noga med hur dom skulle se ut så hon fick sitta och fila dom hela tiden, och under hela den tiden var jag inte ens säker på om jag skulle ta på mig dom senare. Är inte riktigt min stil med sånt. Tillslut bestämde jag mig för att jag skulle testa, nångång måste ju vara den första. Det blev riktigt bra när jag filat till alla naglar så dom ser mer "naturliga" ut.
Det roliga är att mina ringfingernaglar är lika långa som lösnaglarna, så va därför jag var lite osäker först också eftersom att jag redan har långa naglar, men va ju lite annorlunda med hur lösnaglarna ser ut plus att mina andra naglar är inte lika långa.
Så här blev resultatet iaf:
Fint, eller hur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0